נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / הנוסע השמיני !

הנוסע השמיני ! (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

בכלל לא חשוב אם העובדות הכתובות כאן מדוייקות. מה שחשוב הוא הנסיון של הכותב לשכנע את הציבור החילוני שהציבור החרדי אשם בבעיות הכלכליות שלו, עובדתית זה לא נכון ומהמכתב נודף ריח חזק של הסתה גזענית.

המקור:

בחודש הקרוב תתגייסו לצה"ל ותגיעו לבקו"ם. שם ישכנו אתכם באוהלי שדה גדולים ובכל אחד מהם שמונה מיטות. תסתכלו היטב: מיטה אחת נשארת תמיד ריקה. זו המיטה של "הנוסע השמיני" שיתלווה אל חייכם מעתה ואילך: תלמיד הישיבה שהגיע, כמוכם לגיל 18, ועל גבי שבעת המתגייסים הנמצאים באוהל הוא מתחיל עכשיו מסע ביקום מקביל ובדרך כלל סמוי מן העין. בימים אלה הוא עומד להיכנס לחופה ולהתחיל בהקמת משפחה במצוות רבניו, שמטרתה להתרבות ולא לעבוד, כמוהו עצמו.

בזמן השירות הצבאי אתם עתידים להיות עסוקים בדברים דחופים אחרים, ומשמעות פעולתו של "הנוסע השמיני" לא תעלה על סדר יומכם בשום צורה. אבל, לאחר השחרור, אתם תתחילו לעבוד במקצוע שתבחרו, ומתוך תלוש המשכורת הראשון שתקבלו בימי חייכם יבקע לפתע אותו "נוסע שמיני". אל דאגה - הוא לא יהיה מפחיד ומכוער למראה. כולו יהיה חבוי היטב מתחת לשמיכה אטומה עם שמות יבשושים כמו "ביטוח לאומי" ו"מס הכנסה" - יעני דברים רגילים שלכולם יורדים מהברוטו. אתם ממש לא תשימו לב במיוחד. אבל, אם תאספו את שבעת התלושים של כל השבעה שהיו יחד באוהל בבקו"מ, ותשימו אותם במכשיר שיקוף ברנטגן, יתגלה לעיניכם מה בעצם קורה פה, ולאן נפלתם. נתחיל בסעיף הסמוי של קצבאות הילדים. הנוסע השמיני מהאוהל שלכם כבר החל בבניית משפחתו. הוא עתיד להוליד, במזל טוב, שנים עשר בנים ובנות, ולצורך החישוב נניח שכל שנה וחצי תתרחש לידה (כמובן במז"ט). מכשיר השיקוף ישלוף מידע מאתר הביטוח הלאומי ויחשב עד מהרה כי שבעת המופלאים יעבירו למשפחתו של "הנוסע השמיני" את הסכום הצנוע של 1,227,996 ש"ח על פני 36 השנים הבאות, כלומר כל אחד ואחד מכם יעביר 175,428 ש"ח. ומהנטו!! כן - מהנטו!!

אחי - אתה החזקת אי פעם ביד צ´ק של 175,000 ש"ח? אתה חושב שאי פעם בחיים יצא לך להחזיק כזה צ´ק? אולי הצ´ק של הלוואת המשכנתא שתקבל מהבנק ותעביר לקבלן שממנו תקנה את דירתך. ואם תיקח משכנתא ל - 36 שנה, יצא שגם לבנק תחזיר 175,000 ש"ח באותה תקופה שאתה מעביר סכום מקביל ל"נוסע". מגניב לאללה? חכה, עוד לא עשית את החישוב של המצב שיהיה אצל אחיך הצעיר שמתגייס רק בעוד ארבע שנים. אצלו כבר יהיו באוהל רק שש מיטות, ואחת מהן תהיה ריקה. הוא וחבריו לאוהל ישרתו את "הנוסע השישי", וזה יהיה עוד פחות מגניב. במכשיר השיקוף יתגלו לכם, לשיבעת המופלאים, עוד ועוד סעיפים שיעברו מהנטו שלכם לנטו של "הנוסע" - קיצבת כולל, הבטחת הכנסה, הנחה בארנונה, מעונות יום מסובסדים, פנימיה מסובסדת, הנחה בביטוח בריאות, שכר דירה מסובסד, ומה לא. גם בתלוש של החודש שתעשה במילואים ימצאו העיקבות הכבדים של הסעיפים האלה . והם מצטברים ליותר מהסכום של קצבאות הילדים.

לא להתבלבל, חברים: אתם לא תרצו להתחלף עם "הנוסע", משום שהוא יחיה בסך הכל חיי עני מרוד ומשועבד מחשבתית לרבניו. אבל את החיים האלה אתם תממנו משום שהרבנים החליטו שהוא לא יעבוד ולא ייצר דבר, ומשום ש"מנהיגיכם" מימין וגם משמאל נתנו לכך את ידם. החיים שיכלו להיות לכם, חיים ברמה המתקרבת לזו של מדינות העולם המערבי החופשי, כמו שמגיע לכם כי אתם לא פחות טובים מהם ביכולתכם לעבוד ולייצר - החיים האלה לא יהיו לכם. הם יידלפו מבין אצבעותיכם ויבלעו בתמיכה שתלך ותגדל ב"נוסע השמיני".

ואם אתם רוצים להתנחם בהשערה שמה שקראתם אינו מדויק, אז תדעו בביטחון שאתם צודקים: התחשיב של 36 שנים התייחס רק למה שתעבירו לנוסע השמיני עצמו בלבד. לא נכלל בתחשיב מה שתתחילו להעביר לילדיו הבוגרים, והם יהיו בוגרים ויתחילו להעמיד משפחות משל עצמם (במז"ט, כמובן) החל מעוד 18 שנים! כלומר בשנה ה- 19 תתחילו להעביר קצבאות לילדו הראשון של בנו הראשון של הנוסע, בשנה ה-20 תתחילו, הכל בנוסף! - להעביר לילדו הראשון של בנו (או בתו) השני(ה) של הנוסע, וכן הלאה, וכן הלאה, וכן הלאה עד שהכל י י ג מ ר. מעצמו, ובלי עזרת ערפאת. זוכרים "טור גיאומטרי" מהשיעורים המשעממים בתיכון? הנוסע לא יתן לכם לשכוח. זה בדוק והערה שלי: בזמני אוהל שדה נקרא "אוהל 10" והיו בו 10 מיטות...

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top