נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / בני דודים חורגים שלנו ….

בני דודים חורגים שלנו …. (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

חשוב לזכור שאת המכתב חיבר יהודי, ולא ערבי. סיבת הפצת המכתב אינה לספר לנו מה חושבים הערבים על היהודים, אלא מה חושב מחבר המכתב (היהודי) על מעשיהם של יהודים אחרים. ואם חשוב לכם לדעת מה דעתי על המכתב, תוכלו להבין אותה מתוך קריאת "המדריך לטיעוני הימין".

המקור:

לא יודע אם באמת היו דברים מעולם, שיפטו אתם (חומר למחשבה!)
האיגרת שקיבלתי מערבי בשם סיף
קיבלתי בדאר האלקטרוני איגרת מערבי בשם סיף אלדין שפרושו - "חרב הדת" שבה הוא כותב בלעג מר את הדברים הבאים:

"אנחנו מפוצצים אוטובוסים ורוצחים בכם בכל מקום, בכל הגילים ומכל המינים : חיילים וחיילות, נשים וגברים, ילדים ותינוקות, בבתי המלון, במסעדות ובבתים, ובמיוחד אנחנו מתענגים לרצוח בכם בזמן החגים שלכם ושלנו כדי להגביר שמחה, וששון,רינה וצהלה.

ככל שאנחנו מרבים לרצוח בכם ללא הבחנה ומשאירים פצועים קטועי ידים ורגלים, חרשים ועיוורים על כסאות גלגלים, ומפיצים בכם את השכול, נפשותיכם נפגעות ומתערערות ומשתגעות והראיה הטייסים שלכם, וככל שאנחנו מתעים את החיילים ורוצחים אותם בלינצ' ורוצחים תינוקות, אנחנו משיגים הישגים אצל "אנשי הרוח" שלכם, שמגישים בג"צ נגד מפקד חיל האויר על רצח! המסקנה היא שעוד כמה פיגועים יחסלו את מדינת ישראל מפני שכל הכוח המוסרי שלכם הוא לטובתנו ולא לטובתכם! כל המדינה שאתם בונים תיפול לידיני כפרי בשל: הוילות, הבתים, השדות, הגנים והכבישים, כספכם בבנקים ובתי הספר, שבהם נחנך להרוג עוד ועוד יהודים ונלמד באוניברסיטאות להכין חגורות נפץ, התכשיטים והזהב שלכם ואפילו בנותיכם ונשותיכם יהיו אימהות באונס למוסלמים חדשים. ואם תתלוננו נביא את הטייסים להעיד נגדכם. נשתמש בביהמ"ש העליון שלכם כבנין הנשיאות של ערפאת - והכנסת שלכם תהיה בית סוהר לכל הגנרלים הרוצחים שלכם. שם יטעמו את טעם המוסר והצדק שלנו. מי מכם שעדיין לא מת או לא הספיק לברוח נעשה ממנו שישליק קבאב לכלבים שלנו, כדי שישמרו על הגבולות שלא יכנס עוד אף ציוני אחד לארצנו.

כל הכבוד לטייסים שלכם ול"אנשי הרוח", שעוזרים לנו להעביר את מדינת ישראל למדינת פלשטין ללא מלחמות וללא רישום בטאבו...להגיד לך את האמת, אללה שלח לנו עם אהבל כמוכם, אבל ביני ובינך לעם כזה טיפש כמו שאתם לא מגיע להתקיים ."

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top