נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - אפשר להעביר / מחאה נגד זאב שור עקב גביית תשלום לכניסה לחופי הכינרת בעת היותו ראש המועצה האזורית עמק הירדן

מחאה נגד זאב שור עקב גביית תשלום לכניסה לחופי הכינרת בעת היותו ראש המועצה האזורית עמק הירדן (המלצה - אפשר להעביר)

ההסבר:

דיברתי עם כותב המכתב. השתכנעתי שכוונותיו טובות וחיוביות אבל אין לי אפשרות לקבוע אם כל המידע המפורט במכתב נכון

המקור:

מתי בפעם האחרונה בילית בכינרת בחוף ציבורי ללא תשלום ?
האם גם לך יש את ההרגשה כי כמעט כל חופי הכינרת סגורים או דורשים תשלום בכניסה?
לפני מספר שבועות שודרה תוכנית תחקירים בשם "בולדוג" בערוץ שמונה, שעסקה במחדל חופי הכינרת. מה שראיתי בתוכנית זעזע אותי וגרם לי לכתוב את ה-email הזה כדי שכמה שיותר אנשים ידעו מה קורה בחופי הכינרת שלנו...
אז מה קורה, אתם שואלים ?
המצב הנוכחי הוא תוצאה של מחדל המתמשך קרוב לעשרים שנה, בו ניתנו החופים לזכיינים ואנשים פרטיים כדי שישמרו עליהם ואלה, בנו עליהם מבנים בלתי חוקיים, סגרו אותם בגדרות, ועל החופים שהואילו בטובם לפתוח לציבור הם גובים ממך וממני כסף (והרבה) כדי שנוכל ליהנות ממשהו שבעצם שייך לכולנו.
היכן האכיפה אתם שואלים? היכן האנשים שהיו צריכים לשמור על החופים שלנו?
פה מסתתר מחדל גדול אף יותר.
האחריות על האכיפה מוטלת על המועצות האזוריות. המועצה האזורית בעלת האחריות הגדולה ביותר על חופי הכינרת ( אחראית לכ-65% מהחופים ולפי "בולדוג", למספר הגבוה ביותר של הפרות החוק למיניהן ) היא המועצה האזורית עמק-הירדן. האדם שעמד בראשה בשמונה-עשרה השנים האחרונות הוא זאב שור הידוע בכינויו "ולוולה". מתוקף תפקידו כראש המועצה, היה חייב ולוולה לדעת ( אם לא להיות מעורב ) במה שהתרחש על החופים שלנו ולהם היה אחראי. "בולדוג" מגלה גם את הפרט הבא – ולוולה כיהן בתפקיד נוסף (כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה) במקביל להיותו ראש המועצה האזורית, וכששני הגופים הציבוריים האלה "בבעלותו" - האיש הזה פשוט עשה מה שרצה.
ולוולה סיים את תפקידו לא מזמן. האם הסתגר בחדרו ולא רצה להראות את פניו מרוב בושה על הישגיו בשמונה-עשר השנים האחרונות? להפך – הוא קיבל תפקיד ציבורי נוסף הוא מכהן כיום כראש אגף תרבות בעיריית תל-אביב.
תגידו לי משהו – לא נמאס? לא נשבר כבר לשמוע על אנשים המכהנים בתפקידים ציבוריים העושים מה שהם רוצים תוך התעלמות מוחלטת מאחריות המוטלת עליהם מתוקף התפקיד?
ומי כרגיל משלם? את/ה ואני, שצריכים היום להסתובב סביב הכינרת בחיפוש אחר חוף שאין עליו שלט: "חוף פרטי – הכניסה אסורה" ואם כבר מצאנו אחד כזה אז צריכים לשלם בכניסה סכום מופרז.
אני אומר- לא! די! הגיע הזמן שהאנשים האלה יתחילו לשאת באחריות למעשיהם.
אז מה כבר אנחנו יכולים לעשות – אתם שואלים?
שני דברים – מודעות ומחאה !
קודם כל – מודעות. אם תפיצו את ה-e-mail הזה לכמה שיותר אנשים – כך ידעו יותר מה מתרחש בחופי הכינרת ומה מעלליו של ראש אגף תרבות בעיריית תל-אביב.
הדבר השני שניתן לעשות הוא למחות. איך ?
כל שעליכם לעשות הוא לקרוא את הקטע המצורף בסוף מסמך זה, להחליט אם אתם מסכימים עם הכתוב, ואם כן – אז לחיצה על האיקון תפתח Email אליו תעתיקו את הקטע. המען יעודכן אוטומטית בכתובות הבאות של יוסי ורדי – ראש המועצה האזורית עמק-הירדן החדש (למען יראו ויראו), עו"ד מרים מזר – יו"ר המועצה והוועדה לאיכות הסביבה של עיריית תל-אביב (למען ידעו את מי הם מעסיקים), ומען מבקרת המדינה ( העין הפוקחת מלמעלה... ) ולשלוח... זהו.
נכון, ישנם עוד הרבה אנשים האחראיים למחדל הצורם הזה וצריכים לקחת אחריות על מעשיהם, ואולי עוד נגיע אליהם, אבל צריכים להתחיל ממישהו אחד, והמישהו הזה היה המנהל הבכיר של כולם.... ( לא רוצים יותר את הש.ג. )
וכמו שאתם יודעים אין לנו כינרת אחרת.
אז אם אתם חושבים שיש משהו בדברי – אל תשכחו: מודעות ומחאה....
תודה.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top