נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / טריק לרימוי וירוסים בדואר אלקטרוני

טריק לרימוי וירוסים בדואר אלקטרוני (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

נשמע הגיוני? נכון, אבל זה לא עובד. אל תנסו ואל תעבירו. השיטה הכי טובה להתגונן מפני וירוסים היא להתקין תוכנת אנטי ולדאוג שהיא תהיה מעודכנת.

המקור:

למדתי היום טריק מחשבים מדהים. כפי שאתם יודעים, אם/כאשר וירוס מסוג תולעת נכנס לכם למחשב, הוא פונה ישירות לפנקס הכתובות של תוכנת הדוא"ל (דואר אלקטרוני - אימייל) שלכם ושולח עצמו לכל מי שנמצא ברשימה, וכך הוא פוגע גם בכל חבריכם ומכריכם המופיעים ברשימתכם.
הפעולה היא פשוטה ביותר: ראשית, פתחו את רשימת הכתובות שלכם ולחצו על הכפתור בעזרתו אתם מכניסים כתובת אימייל חדשה. בחלון בו אתם רוצים לרשום את שמו הפרטי של החבר החדש, הקלידו 000! (סימן קריאה ואחריו 3 אפסים). בחלון מתחת, בו אתם אמורים להקליד את כתובת האימייל של אותו חבר חדש, הקלידו WormAlert (ישנן תוכנות אשר ללא הסימן @, אינן מאפשרות לכן להזין את הכתובת החדשה. במקרה זה, הקלידו WormAlert@w) ולאחר מכן השלימו את הפעולה של הכנסת הכתובת החדשה ע"י לחיצה עם הקליק השמאלי של העכבר על ok או add או enter, בהתאם למה שתוכנת הדוא"ל שלכם מראה.
עתה, ראו איזה פלא: השם 000! ימוקם בראש רשימת פנקס הכתובות שלכם, שם תתחיל התולעת במאמציה לשלוח עצמה לכל הרשימת כתובות שלכם. אולם, כאשר היא תנסה לשלוח עצמה ל- 000! היא לא תוכל לבצע זאת עקב הכתובת שאיננה קיימת –.WormAlert_ כאשר הניסיון הראשון שלה לשלוח עצמה נכשל (וכך אכן יקרה בגלל הכתובת השגויה), התולעת לא ממשיכה בניסיונותיה וחבריכם לא יושפעו ממנה ולא יפגעו.
היתרון הגדול השני של שיטה זו הוא שכאשר אימייל לא יכול להישלח, אתם מקבלים הודעה מיידית על כך בתיבת ה- Inbox שלכם. לכן, אם אתם מקבלים הודעת אימייל בה כתוב שהאימייל שהיה אמור להישלח ל- 000! שכתובתו היא WormAlert או WormAlert@w לא נשלח עקב אי זיהוי הכתובת אימייל הרשומה, אתם יודעים לצערכם באופן מיידי כי נכנס למערכת המחשב שלכם וירוס מסוג תולעת וכי עליכם לפעול הלאה כדי להוציאו מן המערכת.
שלחו הודעה זו לכל רשימת חברי פנקס הכתובות שלכם, וכך, אם כל אחד מהם יבצע פעולה זו, תוכלו גם אתם להיות מוגנים יותר ולא לחשוש מפתיחת אימיילים שנשלחים לכם ע"י חבריכם, המכילים וירוס מסוג תולעת, אפילו שלא באשמתם.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top