נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / מודיעין סלולארי 144 חינם

מודיעין סלולארי 144 חינם (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

יש רק בעיה אחת עם חיפוש מספר סלולארי במודיעין של החברות. אם לא יודעים באיזה חברה מנוי האדם המבוקש, אתם צריכים לבזבז עד שלוש שיחות טלפון, שתיים מהן לא חינם.
מכתב השרשרת הזה הוא דוגמא מצויינת לבעייתיות של הרבה מכתבים מסוגו. הכותרת וההתלהבות להעביר הלאה את המכתב בעקבות הכותרת לא תואמות את תוכן המכתב. אנשים מייד מעבירים מכתבים כאלה הלאה מבלי לקרוא בעיון את מה שכתוב בהם.
קיראו בעיון את תוכן המכתבים לפני שאתם מעבירים אותם הלאה. לרוב תגלו את הבעייתיות בעצמכם.

המקור:

מספר מוקדי המודיעין (לא בחינם) של סלקום - 1244-52, של פרטנר - 1244-54, של פלאפון - 1244-50 ושל מירס - 1244-57
משלמי חשבונות סלולריים יקרים,
לשלושת המפעילות הסלולריות הגדולות – סלקום, אורנג' ופלאפון, יש שירות חדש. הוא נוח, שימושי ויעיל, ויותר מזה - אחרי שמכירים אותו קשה להסתדר בלעדיו כמעט
כפי שהיה קשה להסתדר ללא שירות ה-144 של בזק. לרוע מזלכם, ולמרבה ההפתעה – החברות לא ממש יוצאות מגדרן כדי לספר לכם עליו, ויותר מכך, נדמה כי הן אפילו מעדיפות שלא תדעו עליו כלל.
בזכות הוראה חדשה של משרד התקשורת, כל מה שאתה צריכים לעשות בכדי למצוא את המספר הנייד של לקוח אורנג' למשל, הוא להתקשר למרכז השירות המיוחד של החברה ולהגיד את שמו המלא והישוב בו הוא מתגורר. אם הוא אינו חסוי, תקבלו את המספר בתוך שניות וללא תשלום.
ההוראה החדשה הדורשת מהחברות הסלולריות לספק שירות מודיעין נכנסה לתוקף בתחילת מרץ השנה. על פי הדרישה, מחוייבות החברות לספק שירות מודיעין טלפוני של לקוחותיהם בחינם, או כאלטרנטיבה, להוציא ספר טלפונים אחת לשנה הכולל את כל שמות הלקוחות ומספריהם.
מבחינה כלכלית, מדובר בהפסד בטוח עבור החברות הסלולריות. את השירות הן מחוייבות לספק בחינם, הוא דורש מהן להקים מחלקה מיוחדת, להכשיר כח-אדם שיספק את השירותים ולשלם להם, ובנוסף, גם לספוג את מחיר השיחות הנכנסות. גם ספר הטלפונים הוא מכה לא קטנה: כדי שיהווה האלטרנטיבה לשירות הטלפוני הם מחוייבים להוציא מהדורה מעודכנת אחד לשנה ולדאוג להפצתה.
בסלקום: מתקשרים למרכז השירות בטלפון 08-6299886 (או – 9886* בחינם ללקוחות סלקום), ומבקשים לברר מספר סלולרי של לקוח. אם תתקשרו מבזק, השיחה תעלה לכם כשיחה פנים-ארצית רגילה. ממכשיר סלולרי שאינו סלקום, תחוייבו כמובן בזמן אוויר.
באורנג': מתקשרים לשירות המודיעין של החברה בטלפון 1-800-055666, נותנים שם מלא וישוב ומקבלים את המספר הסלולרי. אם תתקשרו מטלפון בזק לא תחוייבו כלל, ממכשירים סלולרים שאינם אורנג' תחוייבו בזמן אוויר מופחת (מה שמוכיח שגם חינם הוא מושג יחסי).
בפלאפון: מתקשרים למרכז שירות הלקוחות של החברה בטלפון 03-5727766 (או 166* בחינם ללקוחות פלאפון) ומבקשים לברר מספר טלפון סלולרי של לקוח. כמו בסלקום, אם תתקשרו מבזק תחוייבו ! במחיר של שיחה רגילה. ממפעיל אחר, תחוייבו בזמן אוויר.
פרטים מלאים תוכלו למצוא בכתבה של אורן הוברמן ב Nana

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top