נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / רוצים כסף בקלות? לי זה עזר!!! זה ממש עובד!

רוצים כסף בקלות? לי זה עזר!!! זה ממש עובד! (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

קוראים לזה "משחק הפירמידה" וזו רמאות ידועה. אל תתפתו. לקריאה נוספת על השיווק הרב שכבתי/פירמידה.

המקור:

עוזרים זה לזה, כסף ללא מאמץ!!! "פסימיסט רואה קושי בהזדמנות … אופטימיסט רואה את ההזדמנות בקושי." (וינסטון צ´רצ´יל) זה נכון, אבל אם תקדישו כמה דקות לקטע הבא, תבינו שיש לכם פה הזדמנות נדירה ללא קשיים מיוחדים… תנסו, מה כבר יכול לקרות?
מצאתי את מה שאתם הולכים לקרוא במהלך אחד משיטוטי ברשת, ובדיוק כמוכם עכשיו, נתקלתי במאמר הזה במקרה. המאמר מספר על זה שאנו יכולים להרוויח כסף, הרבה כסף, בתוך שבועות קצרים, ועם השקעה בסיסית של רק 6$ או 30 ש"ח ו- 6בולים. המחשבה הראשונה שלי היתה שזו הונאה, אמרתי לעצמי, "כן, בטח..." הייתי סקפטי, אבל כמו רובנו הייתי גם סקרן והמשכתי לקרוא.
היה כתוב שם שאם אשלח 1$ או 5 ש"ח לכל אחד מ 6 השמות והכתובות שהיו רשומים במאמר, אוכל לעשות אלפי דולרים בזמן מאד קצר. בנוסף צריך להוסיף את השם שלך והכתובת שלך כמספר 6 בתחתית הרשימה ולשלוח לכ-300 newsgroups ברשת (יש בערך 500,000 וזה פותח אפשרות לשוק די גדול, לא?) אין מלכודת. זה עובד! בדרך כלל אני מתעלם ממכתבים מסוג זה, אבל האהבה ותשומת הלב מאחורי מכתב זה, והתוצאות, הראו לי שהוא שונה ולכן החלטתי להשתתף. זה מכתב עבור כל אדם מכל אדם אני יודעת מי אנחנו, ושכל אחד מאיתנו רוצה רווחה מאיזו שהיא סיבה בחייו.
אני מרוגשת מהיופי של הנתינה והקבלה באפשרות הזו. המחשבה שלכולנו יש אפשרות לשפע ורווחה בחיינו בכל התחומים, וזה כולל גם רווחה כלכלית, מרוממת את רוחי. זאת ממש תחושה פנימית שלי, שזו הדרך לפתור חלק גדול של הבעיות הכלכליות בעולם. אם מכתב זה ימשיך כפי שהוא אמור להמשיך, אם נניח את חשדותינו בצד, ונבטח, כל אחד מאיתנו ירוויח. כמה אבסורדי זה, לחשוב שמרמים אותנו ב1-$, כמה אנרגיה אנחנו מבזבזים על הספק? במקום לקחת את אותה האנרגיה ולהשקיע אותה בהזדמנות שנקרית בדרכנו, מי יודע? השאלה הראשונה ששאלתי את עצמי לפני שהסכמתי לקחת חלק ולהיות מעורב בדבר הזה ששינה את חיי היה. האם זה נכון? ובכן, התשובה היא כן.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top