נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / חיישנים על מחזיק מפתחות שמובילים גנבים לבתיכם

חיישנים על מחזיק מפתחות שמובילים גנבים לבתיכם (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

מחזיק המפתחות קיים אבל לא ידוע שיש בו סכנה. הוא מכיל מכשיר Bluetooth שמתחבר לטלפון ומאפשר למצוא את מחזיק המפתחות בעזרת אפליקציה מהטלפון. הוא לא מכיל אמצעי GPS כך שאין אפשרות לעקוב אחריכם. שמועה דומה התחילה להסתובב בשנת 2008 ומדי פעם מעדכנים את התמונה.

מצד שני - בשנת 2004 המלצתי "לא להעביר" על אזהרה מפני צילום כרטיסי אשראי בקופות הסופרמרקט. מאז השתכללה הטכנולוגיה והשתפרו המצלמות. אני לא שולל את האפשרות שהיום או בעתיד, רמאים ישתמשו בטכנולוגיות שונות כדי לפרוץ לבתים של אנשים תמימים. בכל מקרה, כדאי לא לקבל סוכריות ומכשירים אלקטרונים מאנשים זרים...

המקור:

מחזיק מפתחות שניתן בחינם בתחנות דלק או במרכזי קניות, אל תקחו, אם לקחתם, זרקו לפח, אלו הם חיישנים שמובילים את אותם אנשים לבתיכם. הזהרו. 😪

3 תגובות

  1. מצד אחד, קיימים היום מכשירים דומים שכן מכילים GPS, ואפשר לעקוב אחריהם גם מרחוק. גם אלה שאינם מכילים GPS, הרבה פעמים בונים רשת מבוזרת דרך וויפי ובלוטות' שמאפשרת לאתר אותם (למשל אם הרכיב נמצא בתוך בניין ואין לו קליטת GPS).
    מצד שני, לא ברור איזה יתרון יש לגנב כזה או אחר אם המכשיר שלו נמצא אצלך בבית- כל עוד אין לו דרך להכנס אליך הביתה זה לא יעזור לו בכלום. למעט במקרה שהמקבל הוא מטרה ממוקדת של נסיון גניבת זהות או פריצה מאד מתוחכמת (הרבה יותר מדי מאמץ ברוב מוחלט של המקרים), אין כאן שום סכנה או איום.

  2. אלישיב השכל

    רמת האבסורד של הודעות השרשרת מרקיעה שחקים. כעת קיבלתי את ההודעה הנ"ל כצילום מסך של דף זה(! ) , חתוך מהמילה" המקור" עד אחרי התמונה. כמובן ללא הכותרת" המלצה לא להעביר". בדרך כלל אני פשוט מתעלם, אבל כבר בא לי לבכות. מה נסגר עם אנשים?!

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top