נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / חברים חובה לקרוא ולהזהררר

חברים חובה לקרוא ולהזהררר (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

יכול להיות שהעובדות בסיפור נכונות. הבעיה היא שהסיפור מכיל עובדות וגם פרשנות. העובדות: נהיגה פרועה של משאית מאחורי רכב פרטי בדרך מירושלים לתל אביב, הנהג וחברתו חששו לחייהם, המשאית נסעה לכיוון רשל"צ, במשאית היו שלושה אנשים הדומים לערבים.

הפרשנות: נסיון לפיגוע חבלני.

הרבה פעמים, כאשר אנחנו נתקלים באירועים שאין להם הסבר ידוע אנחנו מפרשים אותם ומספרים לעצמנו סיפור שיסביר את האירועים ואת הקשר ביניהם. מהרגע שהמצאנו את הסיפור, כל העובדות מסתדרות.

קל "להלביש" על האירוע את הסיפור אם שמענו כבר סיפור דומה. כאן, הכוונה היא למכתב שהסתובב לפני שנתיים בשם שיטה חדשה לפיגוע חבלני בנהיגה.

לא ברורה לי התועלת בהעברת המכתב הלאה. אם מדובר בנסיון פיגוע או ב"סתם" נהיגה פרועה ומסכנת חיים, כל מה שצריך לעשות זה לנסות ולצאת מזה בשלום.

המקור:

נסעתי עם חברתי בכביש ירושלים-ת'א לכוון ת"א כשלפתע דהרה אחרי משאית ולא הפסיקה לצפצף ולסנוור. הבחנתי דרך המראה שהמשאית צמודה אלי והאפשרות היחידה שהיתה לי היא להתנגש ברכב שלפני, שכבר התקרבתי אליו מאוד, או להתנגש בקיר שמימיני. חשוב לי לציין שזה קרה במסלול הימני. למזלנו הם פתחו בדהרה למסלול השמאלי והחלו לברוח. ניסיתי לרדוף אחריהם כדי שחברתי תוכל לרשום את המספר, אך הם היו מהירים יותר ופנו ביציאה של ראשל"צ. היה לנו ברור מעל כל צל של ספק שהנהג ניסה לגרום לי לאבד שליטה על הרכב. כשהם היו מאחורנו חברתי הצליחה לראות שישבו שלושה גברים שנראו ערבים. רק כשחזרתי לביתי דיווחתי למשטרה. השוטר הגיב בהתעניינות רבה אך התאכזב שלא דיווחתי על כך מייד כך שיתאפשר לשלוח אחריהם ניידת.

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top