נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / מכתב בהול מרופאת משפחה מדוע לבטל תוכנית חיסונים לשפעת החזירים

מכתב בהול מרופאת משפחה מדוע לבטל תוכנית חיסונים לשפעת החזירים (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

עדכון 17-11-2009 : תגובתו המפורטת של פרופ' אנגלהרד למכתב

עדכון 10-11-2009 ממשרד הבריאות: מצ"ב שאלות ותשובות מעודכנות, כולל התייחסות לשאלות מסויימות של המכתב שנכתב לפרופ' אנגלהרד (לא להזויות שבהן) ד"ר איתמר גרוטו, ראש שירותי בריאות הציבור, משרד הבריאות.

מה הקשר בין הדעות הפוליטיות של הכותבת וההמלצה שלי לא להעביר את המכתב? קיראו בבלוג שלי על הימין הקיצוני ומכתבי שרשרת.

קראתי לא מעט טקסטים מדעיים בחיים שלי ואני קובע שהטקסט המדובר הוא לא רציני. טקסט מדעי רציני מציג את העובדות מכל צדדי העניין ואז קובע קביעה על פי העובדות. העובדה שלכותבת הכשרה רפואית לא מחייבת שהטקסט שהיא כתבה הוא רציני. זה הוא מכתב אישי, מאד רגשני, לבעל תפקיד בכיר במשרד הבריאות, המציג רק צד אחד של הטיעון. במכתב אין התייחסות למקורות העשויים לסתור את הטענה שבמכתב. לכן, אני מציע לא להתייחס ברצינות לכתוב בו.

בנוסף לכך, ההתנהלות האישית של הכותבת בעייתית בעיני. התגובה שלי כאן היא לאחר שיחה טלפונית איתה. בראש המכתב היא מפרטת את מספרי הטלפון של הנמען שלה, כולל את המספר הנייד שלו. זו הפרה גסה של הפרטיות שלו. בתחתית המכתב היא חותמת "רפואת משפחה ורפואה מונעת, ארה"ב וישראל". החתימה הזאת עלולה לבלבל אנשים. לגברת אין רישיון רפואה בתוקף בישראל. היה לה. כיום היא איננה עוסקת בטיפול באנשים וכן אינה עוסקת במחקר בשום מוסד אקדמאי. על פי דבריה, היא "חוקרת עצמאית וכותבת". קראתי שהיא כתבה איפה שהוא את תיאור תהליך הבירורים שלה במשרד הבריאות. היא כותבת בזעזוע שאחד האנשים שענו לה במשרד הוא ערבי. שאלתי אותה לגבי זה והיא אמרה לי שלא נראה לה בטוח שערבים יופקדו על הבריאות של יהודים. שאלתי אותה האם זו לא נראית לה עמדה גזענית והיא אמרה לי שזה "עניין של בטיחות. כמו שאנחנו לא נותנים נשק לערבים".

המקור:

לכבוד: פרופ' דן אנגלהרד

ראש מחלקת ילדים ומחלות זיהומיות
בית חולים הדסה עין-כרם
ת.ד. 12000, ירושלים 91120, ישראל

ירושלים, 4 בנובמבר, 2009

פרופ' אנגלהרד היקר,

לפני מספר ימים שוחחנו בטלפון ובשיחה הבעתי בפניך את דאגתי באשר להחלטת משרד הבריאות הישראלי לחסן את האוכלוסיה הנותנת את אמונה ללא חשש בתרכיבי החיסונים PandemRix ו Focetria, שניהם מכילים זרזים (אדג'ובנטים), של היצרנים GSK ו Novartis, בהתאמה, כנגד נגיף שפעת החזירים H1N1.

הזכרתי לך שחיסונים אלו מכילים סקוואלין ופוליסורבט-80 וכן את הסכנה של חיסונים אלו לגרום לתגובות אוטו-אימוניות, רעילות במערכת העצבים ופגיעה בפוריות. ענית לי שאתה מודע היטב לסכנות הכרוכות עם החיסונים אולם אתה וצוות הרופאים המומחים בתחומם החלטתם שהתועלת עולה על הסיכון, על סמך שיעורי המוות בעולם בגין נגיף שפעת החזירים כפי שנתונים סטטיסטים משקפים.

פרופסור אנגלהרד, ברשותך אבקש להזכיר לך את העובדות הבאות (כללתי הפניה לאחד או שני מקורות לכל סעיף, אך יש הרבה, הרבה יותר, כמה עם ביקורת-עמיתים, כמה ללא). זמן הוא גורם חשוב בשעה זו ולצערי לא עומד לרשותי הזמן לכלול את כולם כעת).

הנקודות העיקריות:

1. הנתונים הסטטיסטים המוצגים ע"י המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) וגופי פיקוח אחרים מעוותים באופן חמור: מספר מקרי המוות המוכחים בגין שפעת החזירים הוא קטן בהרבה מהמדווח בתחילה: רוב המקרים היו של חולים שנפטרו ממחלות אחרות שהופיעו בצמידות, אך נרשמו כמקרי מוות בגין שפעת החזירים. יתרה מזו, מספר גדול של מקרי שפעת החזירים לכאורה מעולם לא הוכחו ככאלה, כמו מקרים בהם חולים דיווחו לרופא שלהם באמצעות הטלפון מתוך חשש שנדבקו בנגיף.
http://www.cbsnews.com/stories/2009/10/21/cbsnews_investigates/main5404829.shtml

2. שפעת החזירים הוא נגיף שפעת מתונה, קל הרבה יותר אפילו מהשפעת העונתית הרגילה. מספר מקרי המוות הוא קטן יחסית בהשוואה לשיעורי המוות השנתיים משפעת רגילה.
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2009/11/03/What-We-Have-Learned-About-the-Great-Swine-Flu-Pandemic.aspx

3. עונת החורף בחצי הכדור הדרומי חלפה ללא כל קטסטרופות גדולות. עונת השפעת כבר הגיעה לשיאה בארה"ב.
http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2009/11/03/What-We-Have-Learned-About-the-Great-Swine-Flu-Pandemic.aspx

4. קיים חיסון שלא מכיל אף אחד מהאדג'ובנטים או תימרוסל. חיסון זה נמצא בשימוש על 250,000 חיילים גרמניים.
http://www.fightbackh1n1.com/2009/10/german-soldiers-to-receive-different.html

5. סקוואלין הוא חומר מאד רעיל למערכת העצבים ויכול לגרום לתגובות אוטו-אימוניות חמורות, לרבות מוות.
http://www.without-consent.com/media/SqualeneReferences-AnimalToxicology.pdf

6. ריכוז הסקוואלין בשני התרכיבים, הפנדמריקס והפוצטריה, הוא פי חצי-מיליון עד מיליון יותר מריכוזו בחיסון האנתרקס שניתן לחיילי ארה"ב בשנת 1991, שבא לידי ביטוי באופן רציני בסינדרום מלחמת המפרץ, ושממנו סבלו מאד מאות אלפי חיילים, בהם כמה אלפים שמתו ממנו.
http://uncensored.co.nz/2009/08/26/million-times-more-squalene-in-h1n1%20-vax-than-caused-gwi
המשך חיסונם של חיילי ארה"ב ללא רישום גרם לפגיעות קשות ואף מוות בקרב אלפי אנשים. צה"ל גם כן לקח חלק לאחרונה בניסוי בלתי חוקי של חיסון האנתרקס על 716 חיילים ישראלים שלא חשדו בדבר. מתן חומרים רעילים ע"י ממשלות ארה"ב וישראל אינו חדש.
http://pubchem.ncbi.nlm.nih.gov/summary/summary.cgi?cid=638072
http://www.youtube.com/watch?v=Q7M_TZpQiIY

7. מסע החיסון המיותר נגד שפעת החזירים בשנת 1976 גרם למקרים רבים של ג'יליאן-באר, כמה מהם בלתי הפיכים. אז כמו היום, אנשים לא דווחו על הסיכון הפוטנציאלי הכרוך עם לקיחת חומרים רעילים מאד אלו.
http://www.personalgrowthcourses.net/video/swine_flu_vaccine_2

8. פנדמריקס בקושי נוסה על ילדים בכלל ונאסר לשימוש בקרב ילדים מתחת לגיל 18 בשוויץ בשל חוסר במידע קליני.
http://www.physorg.com/ news176099207.html
http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/pandemrix/emea-combined-h832en.pdf

9. המחקרים היחידים שנעשו על פוצטריה, המתייחסים למוצר המשווק לציבור, נעשו על 132 נבדקים בסך הכל.
(http://www.emea.europa.eu/influenza/vaccines/focetria/focetria.html)

10. השילוב של סקוואלין עם פוליסורבט-80 בתמהיל אחד נמצא כשילוב מצויין נגד פוריות, במחקר אי-פריון שנערך ע"י מדענים עבור ארגון הבריאות העולמי, להם ניתנה משימת פיתוח חיסונים המונעים פוריות כדי להקטין את אוכלוסיית העולם. חיסון צעירים בתרכיב זה משמעו לעקר אותם.
Fertility Impairing Vaccine And Methods of Use ' This application claims the benefit of U. S. Provisional Application No. 60/070,375, filed January 2,1998, U. S. Provisional Application No. 60/071,406, filed January 15,1998

11. חיסון האוכלוסיה שלנו בחיסונים אלו כמוהו כשימוש בהם כבשפני נסיון עבור שאר אירופה, העולם ובמיוחד עבור יצרני התרופות, הואיל והם לא נבדקו כראוי בקרב ילדים או מבוגרים במדינות אחרות.
ראה הפניה בסעיף 8.

12. בשל טכניקת הרקומביננט המשמשת בייצור חיסונים אלו קיים סיכון משמעותי שהחיסון עצמו יוביל למגפה רצינית הרבה יותר, כאשר יחבור לנגיפים אחרים הנמצאים בקהילה.
http://clareswinney.wordpress.com/2009/10/28/obamas-h1n1-swine-flu-national-emergency-evidences-vaccine-market-building-for-mass-murder

לפני הבנתי, בהתאם להנחיות ארגון הבריאות העולמי ובהסכמתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, מטרת משרד הבריאות בישראל היא לחסן את כל אוכלוסיית ישראל בתרכיבים הורגים אלו עד ל 31 בדצמבר.

אני דוחקת בך לבטל את ההחלטה להשתמש בפנדמריקס בקרב ילדים בגילאים 3-10 ולהפסיק להשתמש בפוצטריה בקרב שאר האוכלוסיה. הוראות מש

תגובה אחת

  1. Pingback: שאלות ותשובות לגבי החיסון נגד שפעת החזירים | מגירה 2.0

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top