נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / לימונים קפואים לטיפול בסרטן

לימונים קפואים לטיפול בסרטן (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

חוץ מאשר התייחסויות למכתב הזה, לא מצאתי מתכונים רציניים שבהם משתמשים בלימון מוקפא ומגורר. אפשר להקפיא לימונים לזמן קצר, אולם הקפאה של לימונים כמות שהם לזמן ארוך תגרום לשינויי צבע וטעם.

העברת המכתב הלאה מבטאת שאיפה לטיפול קל ופשוט במחלה שכולנו פוחדים לחלות בה וכולנו פוחדים מהטיפולים הקשים הכרוכים בה.

הטענה כאילו צריכת פרי הלימון על ידי אכילה יכולה למנוע או לרפא סרטן היא בלתי מוכחת.

כבר יותר מעשר שנים מתקיימים מחקרים הבודקים את השפעת החומרים שבלימון על תאים סרטניים. בינתיים התגלו תוצאות חיוביות כאשר חשפו במבחנה תאים סרטניים לחומרים מסוג לימונידים אולם המחקר לא הגיע לשלב שבו יוצרו תרופות לטיפול או מניעת סרטן הכוללות חומרים מהלימון.

לקריאה נוספת: Lemons and Cancerהחומר המעניק את הארומה הלימונית בצמחי התבלין הורג תאים סרטניים

המקור:

כל מה שזה ..... הוא לימון קפוא

אנשי מקצוע רבים במסעדות ומזללות משתמשים או צורכים את כל הלימון ושום דבר אינו מבוזבז. איך אתה יכול להשתמש בכל הלימון ללא בזבוז?

פשוט .. למקם את הלימון השטוף במקפיא שלך. ברגע שהלימון הוא קפוא, לגרד בפומפייה ולגרוס את כל הלימון (אין צורך לקלף אותו) ולפזר אותו על גבי המזונות שלך.

פזר אותו על סלט הירקות שלך, גלידה, מרק, דגנים, אטריות, רוטב ספגטי, אורז, סושי, מנות דגים, ויסקי .... הרשימה היא אינסופית.

כל המאכלים באופן בלתי צפוי יהיו טעימים להפליא, משהו שייתכן שמעולם לא טעמת קודם לכן.

מה היתרון העיקרי של שימוש בכל הלימון חוץ מאשר מניעת בזבוז והוספת טעם חדש למאכלים שלך?

ובכן, קליפות הלימון מכילות כמו 5 עד 10 פעמים יותר ויטמינים ממיץ הלימון עצמו. וכן, זה מה שאתה מבזבז כשאתה זורק את הקליפה.

אבל מעתה והלאה, על ידי ביצוע ההליך הפשוט הזה של הקפאת כל הלימון, ולאחר מכן פיזורו על גבי המאכלים שלך, אתה יכול לצרוך ולקבל את כל חומרים המזינים ואפילו בריאים יותר.

זה גם טוב, כי קליפות לימון הן בריאות, rejuvenators אחראי על ביעור אלמנטים רעילים בגוף.

אז למקם את הלימון השטוף שלך במקפיא , ולאחר מכן לשלבו בארוחה שלך בכל יום. זהו מפתח כדי להפוך את המאכלים שלך טעימים יותר ובריאים יותר! זה סוד הלימון! מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.

הלימון (פרי הדר) הוא מוצר פלאי כדי להרוג תאים סרטניים. זה 10,000 פעמים חזק יותר מאשר טיפול כימותרפי. למה אנחנו לא יודעים על זה? מאחר שקיימות מעבדות המעוניניות בייצור גירסה סינטטי, שתביא להם רווחים עצומים.
כמה אנשים עלולים למות בגלל שזה נשמר כסוד כמוס, כדי שלא לסכן את המיליונים המועילים לתאגידים הגדולים?

אתה יכול לאכול את הפרי בדרכים שונות: אתה יכול לאכול את העיסה, , להכין משקאות, סורבה, מאפים, וכו '.. הוא זוכה למעלות רבות, אך המעניין ביותר הוא ההשפעה שהוא משפיע על ציסטות וגידולים.

צמח זה הוא תרופה מוכחת נגד סרטן מכל הסוגים. יש כאלה שאומרים שזה מאוד שימושי בכל גרסאות של הסרטן. הוא נחשב גם כספקטרום אנטי מיקרוביאלית נגד זיהומים חיידקיים ופטריות, יעיל נגד טפילים ותולעים פנימיים, מווסת את לחץ הדם כשהוא גבוה מדי ומתאים גם נגד דיכאון והפרעות עצבים.

מקור מידע זה הוא מרתק: הוא מגיע מאחד מיצרני התרופות הגדולים בעולם, אומר כי לאחר יותר מ -20 בדיקות מעבדה מאז 1970, התמציות גילו כי זה הורס את התאים הממאירים ב -12 סוגי הסרטן, כולל מעי גס, שד, ערמונית, ריאות ולבלב ...

התרכובות של העץ הזה הראו השפעה חזקה פי 10,000 יותר מהמוצר אדריאמיצין, תרופה כימותרפית המשמשת בדרך כלל בעולם, השפיעה על האטה בצמיחה של תאים סרטניים.

ומה שעוד יותר מדהים: זה סוג של תרפיה עם תמצית לימון הורסת רק תאים סרטניים ממאירים ואינה משפיעה על תאים בריאים."

תגובה אחת

  1. דודי זוסימן

    הודעה "מעודכנת" שרצה בוווטסאפ:
    * קליפת לימון מכיל 5-10 פעמים יותר ויטמינים מאשר מיץ לימון. ואתה, ככלל, לזרוק אותו. אבל עכשיו, על ידי ביצוע הליך פשוט זה של הקפאת לימון שלם, ולאחר מכן מפזרים אותם על הארוחות שלך, אתה יכול לצרוך את כל החומרים המזינים האלה ולהיות אפילו בריא. קליפת לימון הוא סוכן הפחתת חזק חיסול של רכיבים רעילים בגוף. *

    הניחו את הלימון שטוף במקפיא, ושפשפו אותו בכל יום. זהו המפתח להכנת מזון טעים יותר וחייך בריאים יותר! זהו הסוד המדהים של לימון!

    * לימון (הדר) הוא מוצר נפלא הורג תאים סרטניים. הוא חזק פי 10,000 מאשר כימותרפיה.

    * כך: מתברר כי קליפת לימון, בנוסף ארומה נעימה, מכיל כ 10 פעמים יותר ויטמינים מאשר מיץ לימון, ומסייעת להילחם אלמנטים רעילים בגוף. אבל הכי חשוב, לימון הורג תאים סרטניים. *

    * למה אנחנו לא יודעים על זה? כן, כי תאגידים גדולים מעוניינים בייצור של אנלוגים סינתטיים המביאים להם רווחים נהדרים. כדי לא לסכן את ההכנסה שלהם, את המאפיינים המופלאים של לימון נשמרים בסוד. *
    * מרכיבי עץ הלימון גבוהים פי 10,000 מהתרופה Drimycin, הנפוצה בטיפול כימותרפי כדי להאט את צמיחת תאי הסרטן. והכי חשוב – טיפול עם תמצית לימון הורג רק תאים ממאירים. *

    * ומאחר שאין תופעות לוואי, להקפיא את לימונים, מגררים אותם ולאכול לבריאות!

    * מקור המידע הזה עוצר נשימה: הוא מגיע מאחד מיצרניות התרופות הגדולות בעולם, שאומר כי יותר מ -20 בדיקות מעבדה מאז 1970 הראו כי לימון רגיל הורג 12 תאים סרטניים סרטניים, כולל סרטן המעי הגס וסרטן השד , הערמונית, הריאות והלבלב … *

    * ומה עוד מפתיע: סוג הטיפול – עם תמצית לימון – הורס רק תאים סרטניים ממאירים ואינו משפיע על תאים בריאים.

    שלח הודעה זו לכל השאר, קרוב ויקר לך אנשים, תן את כל הארץ להיות בריא!)

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top