נהניתם מהאתר? האתר הועיל לכם ותרצו לתרום?

לכל התכנים באתר בנושא נגיף הקורונה

הנך כאן: דף הבית / המלצה - לא להעביר / איך מבטלים שיחות זבל מוקלטות בטלפון

איך מבטלים שיחות זבל מוקלטות בטלפון (המלצה - לא להעביר)

ההסבר:

הנחתי שזה לא נכון, אבל בדקתי. התקשרתי ל 199, התייבשתי על הקו לא מעט דקות, והגעתי לנציגת שירות שענתה בקול עייף ומיואש "לא אדוני, זה לא אפשרי. עוד לא המציאו דרך לזהות שיחה שיוצאת ממכונה ולא מבן אדם". ומשהו נוסף - אם נציגת השירות של בזק יודעת יותר מדי טוב על המכתב, למה חברת בזק לא טורחת להודיע לציבור ולהזים את השמועה?

המקור:

אנחנו בבית, קוראים ספר או עיתון, מארחים חברים או בני משפחה, צופים בטלוויזיה שומעים מוזיקה. אולי אנו עובדים בבית מול המחשב או גולשים באינטרנט, והטלפון מצלצל. מרימים תוך אמירת "הלו" או "ערב טוב" או משהו דומה ושומעים הקלטה המציעה לנו לקנות משהו או לעשות דבר אחר שיכניס כספים למי שיזם את השיחה המעצבנת.
אני מניח שכמה מאתנו מקשיבים להצעות, אבל ברור לי שחלק אחר, כמוני, טורק בכעס את השפופרת ושואל את עצמו שתי שאלות: ראשית, מנין החוצפה להתפרץ אלי הביתה ולהפריע לי. אם אני רוצה לקנות משהו, אעשה זאת. שנית, איך אפשר למנוע את בלבול המח הזה, ההולך ומתגבר בזמן האחרון.
היכנסו לאינטרנט והגליגו (תרגום שלי לפעל האמריקני "To google) "פרסומת מוקלטת בטלפון" או מלים דומות, ותראו כיצד הנושא עולה כבר כמה שנים באינטרנט. למיטב זכרוני עסקה בזה אחת מוועדות הכנסת, אבל, כמה מפתיע, חבריה חשבו יותר על צרכי המפרסמים מאשר על שלוות הצרכנים, והרעיון הגדול שלהם היה שאנו (!) נתקשר לחברה שיזמה הטרדה שלנו, ונבקש ממנה שלא להטריד עוד. כמה חכם! אני צריך להקשיב לכל פרסומת כדי לדעת מי היוזם, לחפש את הטלפון שלו, לעבור את מסננת "המענה הקולי", לעבור שם בין התפריטים, לשוחח עם מוקדן/ית, להסביר, לתת את שמי (בטח גם את מספר תעודת הזהות, שמא אני מתחזה למישהו...).
לעניין זה, ראו הצעתו של ח"כ אלדד, הכוללת גם שיחות שאינן מוקלטות:
http://news.walla.co.il/?w=/2971/1213685
מדוע אני צריך להיות היוזם?
מכל מקום, נמצא פתרון פשוט יחסית, שגיליתי אותו במקרה לאחר שקיבלתי שיחה מוקלטת מ"בזק". התקשרתי למספר 199 וביקשתי ש"בזק" תחדל להטרידני. המוקדן הציע לחסום לי את הטלפון לכל השיחות המוקלטות. כמובן שהסכמתי. לא שאלתי אותו מדוע "בזק" אינה מפרסמת את השירות, שהרי התשובה ברורה.
לכן אני רואה לעצמי לפרסם זאת בדרך היעילה ביותר שאני מכיר – לשלוח זאת לכל רשימת הקשרים שלי, בתקווה שתפיצו את המכתב ככל יכולתכם, ומי שמעוניין להיפטר מהמטרד הזה (אל תדאגו, יש רבים אחרים...), יוכל לעשות זאת.
קחו בחשבון שעד שתגיעו למוקדן בזק תחשפו לפרסומת של בזק, אבל זה קורה הרי בכל פניה יזומה שלנו לגופים מסחריים.
אז, אנא, הפיצו את המכתב בכל רחבי המדינה ובא לציון גואל (לפחות מהמכה הזו).

התקשרתי זה עתה. המוקדנית אישרה מיידית את בקשתי והודיעה כי היא חוסמת את מספר הטלפון שלי בפני שיחות מוקלטות. השירות ניתן ל ל א תשלום!

יום טוב ושבוע טוב (ושקט),

מיכה.

2 תגובות

  1. לפני כמה דקות דברתי עם נציג של בזק שאמר שאין אפשרות לחסום. בקשתי לדבר עם האחראי. כאשר הועברה אלי האחראית ועיוותה את כל מה שביקשתי מהנציג הקודם- הסברתי לה שוב את הבעיה ואמרתי לה שאם לחברה טכנולוגית כמוהם אין פתרון טכנולוגי, אעבור לחברה אחרת.
    ביקשתי שתסגור את התא הקולי שלי ותוך יומיים שלושה אודיע לה לסגור את החשבון שלי אצלם. היא בקשה שאמתין, לאחר זמן קצר (יחסית) חסרה אלי עם אפשרות שקיימת אצלם לזהות פירסומת לפי חתימה דגיטלית. השירות כרוך בתשלום. מכיוון שכבר ביקשתי מבזק לפני שנה למנוע פרסום זבל אצלי ובשיחה זו גזלה עוד כ20-25 דקות מזמני – דרשתי וקבלתי את השירות בחינם.
    בזק במכוון לא מפרסמת את השירות הזה. לדעתי, פרסום זה מכניס לה כסף.

    לידיעתכם !!!!!!!!!!!!!!!!

  2. עוד אופציה שכרגע התגלתה לי בשיחה עם 199: לחסום כל שיחה מממספר חסוי!!!
    כמה פשוט.
    מאחר ויש לי קרובה עם מספר חסוי, היא תצטרך לעשות *43 כדי לבטל את החסימה (דבר שהתקליט לא יודע לעשותו. אני מקווה).

מדיניות פרסום תגובות באתר

  • מטרות התגובות באתר: להוסיף מידע להסבר, להסכים או לחלוק על המידע שבהסבר או בהמלצה.
  • אם ברצונכם להתלונן על האובייקטיביות של האתר, קראו קודם את הדף אתר זה אינו אובייקטיבי
  • התגובות מתפרסמות רק לאחר אישור
  • אין הבטחה שהתגובות יאושרו
  • ישנה אפשרות שתגובות יעברו עריכה לפני הפרסום
  • התגובות צריכות להיות קשורות למכתב או להסבר
  • לא יתפרסמו תגובות שאינן מכבדות את כותבי התגובות ואת הקוראים.

שימו לב! אם תרצו לשלוח לי שמועה כדי שאבדוק אותה, התגובות הן לא המקום.

הקליקו כאן לדף צרו קשר

מה יש לך לתרום?

כתובת הדואל שלך לא תוצג. שדות חובה מסומנים ב *

*

Scroll To Top